vrijdag 13 juni 2014

Welkom!

Hoi!

Welkom op HappyMamaMaaike.blogspot.nl. Ik ben Maaike Stekelenburg een 28 jarige Happy mama :). In het dagelijks leven, studeer, werk en ben ik mama van twee prachtige dochters! 

Allereerst mijn twee dochters. Ik ben een gelukkige, blije/happy, trotse en jonge mama van mijn dochters Lois en Joan. Lois is een mooi, speciaal, zorgintensief, sterk en geweldig meisje van 6 jaar, geboren op 7 april 2009. Lois is geboren met 1 oogje, een hypofyse (zit in je hersenen) afwijking, haar andere oog is slechtziend en daarnaast heeft ze een licht verstandelijke beperking. 

 Ik ben deze blog vooral begonnen om te vertellen over ons vruchtbaarheidstraject die we afgelopen jaren hebben ondergaan. Maar in de tussentijd na verschillende miskramen is onze tweede dochter Joan op 6 maart 2017 geboren! Ik hoop op deze blog mijn verhaal kwijt te kunnen, over alle dagelijkse dingen wat een jonge moeder van twee dochters meemaakt.

Ik ben naast moeder, 24 uur werkzaam op een kinderdagcentrum voor kinderen/jongeren met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Ik werk hier als groepsbegeleider op een groep met kinderen van 0 t/m 6 jaar.

Ik hoop dat ik op deze HappyMama blog mij verhaal kwijt kan bij jonge moeders, studerende moeders, moeders met een kindje en een beperking, moeders met gezonde kinderen, moeders van een adoptiekindje, moeders van een pleegkindje, wensmoeders moeders met 1 kind, of 2 kinderen. Eigenlijk is deze blog voor alle Happy mama's of .. toekomstige Happy mama's.

Ik wil in de toekomst ook op mijn HappyMama Youtube kanaal filmpjes gaan zetten, maar dit is nu nog een droom.

Veel leesplezier op mijn blog!

xxx

"Good moms, have sticky doors, messy kitchens, dirty ovens and Happy kids" 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten