zaterdag 21 juni 2014

Hello Summer!

www.pinterest.nl en bewerkt op PhotoArtist app.
21 juni 2014, de start van de zomer. Ieder seizoen heeft wel wat, maar de zomer maakt mij vrolijk. Mijn favoriete seizoen, een seizoen van lekker lang buiten zitten en als het dan donker is, kijken naar de heldere hemel met sterren. Ik hou ervan. 

Summer night's van www.pinterest.nl
Woorden die voor mij bij de zomer horen; Strand, water, lange avonden licht, bbq, schommelen samen met Lois, in het badje ook samen met Lois :) (en af en toe alleen..), buiten zijn, wandelen, zonnebrand, jurkjes, slippers, hitte, vroeg wakker worden (en het niet erg vinden), verjaardag (2 augustus) en natuurlijk de zon!

www.pinterest.nl

Als ik aan deze woorden denk, dan wordt ik helemaal Happy en daarom is de zomer zo belangrijk. Loop naar buiten en ga wandelen of fietsen, geniet van alle mensen om je heen en bekijk stiekem langslopende mensen als je op het terras zit. Wat is het toch heerlijk om zoveel verschillende mensen te zien! Of kijk naar je lachende kinderen, die met het water aan het spelen zijn en hoe ze daarin kunnen opgaan. Dat is zo heerlijk aan kinderen, dat ze nog lekker zorgeloos kunnen genieten van deze kleine dingen en die we als volwassenen soms even moeten "bedenken".   Kijk daarnaast naar de natuur, de opkomende zon, of juist de ondergaande en geniet!  Wordt je daar niet Happy van?!

Lois, zomer 2014.


Ik wens jullie een fijne en gezellige zomer toe, en dat het maar lang mag duren. Smeer je goed in, drink genoeg water en doe lekker rustig aan. (Wat erg.. ;D) 

Quote Pinterest.nl

Wat zijn woorden die jou aan de zomer doen denken? 

The tans will fade, but the memories will last forever. - Onbekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten